söndag 5 december 2010

Jag har en liten fråga som jag tycker är helt befogad. Är det meningen att vi ska få all snö som finns och resten av jordklotet blir utan? Jag tror faktiskt det. Eller som jag var inne på redan förra vintern, sakta men säkert har vi en ny istid här. Jag känner det på mig....

Har precis kommit in efter ett skottningspass. Man kan tycka att vi inte alls har stor trädgård på något sätt men så här i snö och vintertid känns den enorm. Det var iofs ganska mysigt ute. Det blir ju så härligt sken när snön yr och det är mörkt ute. Som en saga....

Nu sitter jag här och dricker glögg och äter mina pepparkakor medans resten av familjen sover för fullt. Lugnt och tyst..........................

I morgon gör vi ett nytt försök att ta oss till doktor Pernilla, Melle och jag. Det gick ju inte så bra förra gången vi skulle iväg. Men i morgon känner jag på mig att det kommer gå bra. Pappa ska komma och vakta den lille busige.

I kväll firade vi kära underbara syster som fyller år i morgon. Jättemysigt som vanligt och alltid lika god mat. :o) GRATTIS i förskott!

Ha en trevlig vecka!

tjohoooooo

Inga kommentarer: