fredag 3 december 2010

Å så snygga

Redo för pepparkaksbak


Det var inte lätt det här, bäst att kolla hur brorsan gör...


Eller varför inte bara äta upp skiten redan nu.....


Koncentration



Tur att pappa pepparkakspolis inte är här och kan inspektera våra centimeterhöga fina pepparkakor...




Melles tjusiga





Mina tjusiga och färdiga...



Melles tjusiga och färdiga...


Luddes får ni ingen bild på, dom ligger i magen, hans.
Nu har vi alltså bakat färdigt och jag har målat golvet en andra och sista gången. Nu återstår lackning två gånger. Sen kan vi nog inhandla ny säng mm till lille Luddefis.
Äntligen kan jag njuta lite av snön då vi äntligen fått på vinterdäck (tack Rickard) och vi är ifatt med skottning och jag slipper konka iväg till dagis. Då kan till och med jag tycka att det är ganska trivsamt. Igår kväll var Gustav och jag ute och skottade och sopade av taket på växthuset. Snön yrde och det var alldeles tyst och ljust. Då är det ganska härligt.
Nu ska vi nog fixa något ätbart.
Hej!

Inga kommentarer: