måndag 22 december 2008

Melvins första mediaspaning..

Härom kvällen sa Melle nåt kul, i alla fall tyckte jag och Gustav det. Vi har ju ganska många fredagskvällar kollat på Idol, dock inte de sista avsnitten men ändå. Och vi har nog upprepade tillfällen sagt det till Melle (att det är idol på TV), men jag har nog inte förrän nu förstått vilket intryck det tagit. Han satt i alla fall och bläddrade i en skvallertidning, typ Se & Hör och där fanns en ganska stor bild på Peter Jihde. När han såg bilden pekade han direkt på honom och sa "idol". Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Hur kan han minnas honom? Och direkt förknippa honom med idol alldeles på egen hand? Hur komiskt som helst.... haha..

Heja Melle!! Jag har världens bästa busigaste underbaraste lilla fis som finns. Jag älskar dig.

2 kommentarer:

Martin sa...

Det ska börjas tidigigt med skvallertidningar! :)

Linda sa...

Ja herre gud, det är klart att det ska. Men det hade inte blivit någon tidning för mamman om det inte stått om Bonde söker fru (stört, jag vet) men till råga på allt var det gamla nyheter :o(. Så går det när man inte håller sig uppdaterad med skvallerblaskorna ;o)