söndag 2 november 2008

Melle bloggar





Trots att det ser ut på bilderna som om jag vore den piggaste ungen i världen så vill jag säga att jag aldrig har varit så här sjuk i hela mitt långa och innehållsrika liv. Det har varit en pärs men jag tror jag har kommit ut på andra sidan nu. Den friska sidan. Vet inte hur många gånger som mamma och har torkat kjäks efter mig. Det har varit lite olika färger på det. Rosa ibland eftersom jag har fått dricka saft, faktiskt ganska lyxigt. Allt som är onyttigt är tydligen bra när man är sjuk. Glass, läsk, saft och rostat bröd. Inte så dumt alla gånger att vara sjuk faktiskt. I natt var färgen orange eftersom jag fick bebisdricka med morot och bebismorotspure. Spännande.

mysa i sängen är härligt när man är sjuk

3 kommentarer:

Edith sa...

Vilken sötnos! Hur har du fått bilderna så där fint bredvid varandra...

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

väldigt snygg faktiskt ;o). Jag valde "ingen" placering på bilderna och sen la jag dem som jag ville. Kramisar