torsdag 18 september 2008

Sömnig....

Det blir inte så mycket blogg nu för tiden. Jag sitter ju aldrig vid datorn längre så det kanske inte är så konstigt egentligen. Finns ju så himla mycket annat att göra när det väl finns lite tid över och Melle sover. Och Gustav :o).

Tänkte att jag skulle sammanfatta lite vad vi gjort sen sist, men jag kommer knappt ihåg. Det går i alla fall jättebra på dagis. Melle har haft två gråtmornar men annars har det inte varit nånting. Vilket är fantastiskt skönt. Även att man vet att det går över (förhoppningsvis) när man gått därifrån så är det ju ändå tungt om han skulle vara ledsen. Idag när jag hämtade honom lekte han (trodde jag) med två stora tuffa killar på 2 1/2 år kanske, mm jättestora verkligen. När jag kom fram och frågade om han lekte med de stora grabbarna idag var den ene lille killen jättesnabb att säga att, nej vi klipper faktiskt gräs och vi vill göra det SJÄLVA. Grrr, säga så till min lille kille. Sen kanske det är så att han säkerligen är i vägen och bara vill ta deras saker, men det är en annan sak.... :o)

Pappa har varit här och lagt golv också, hur snyggt som helst verkligen. Det är så härligt!!! Snart ska jag nog lägga upp lite bilder.

I lördags hade jag kalas på dagen och på kvällen firade vi Åsa på Harrys, mycket trevligt. Har dock starka invändningar mot Mackans bilder (eller bild) på sin blogg. TA BORT!! Gustav och jag päste i sängen hela söndagen när Melle var hos farmis och farfis, vilken lyx!

Idag har vi varit och firat farbror Anders som fyller år idag, HURRA HURRA!!

I morgon är det ledig dag. Melle ska på 1 1/2 års kontroll. Då ska vi se vilka trix han ska visa upp.

Snart helg!
Gutt!
Sov sött.......

Inga kommentarer: