måndag 1 september 2008

Jobba i morgon

Nu är det inte så många timmar kvar på min nedräkning, som så många haft ångest för :o). I morgon är det dags igen, efter sex, långa härliga veckor. Och jag ska vuxet lämna Melvin på dagis. Hans första riktiga dag som dagiskille.

Innan jobbet ska jag hämta min plånbok på polisstationen. Den la jag så fint på taket när jag skulle tanka på JET. Första gången jag gjort det faktiskt. Och vad gör jag?? Självklart kör jag hela vägen in till stan utan en tanke på den. Det är först när jag ska betala parkeringen som jag märker att den är borta. Inte alls typiskt mig! :o) Senare på em när jag ringt bank, polis och bensinbolag ringer min pappa och säger att jag kan hämta den på polisstationen. Tack för det vem du nu är... :o)
Igår var vi hos Louise på 5årskalas och smaskade i oss Maries goda mat och efterrätter i mängder. SUPERGOTT!! Du är bäst syster. Melvin var omsvärmad av brudarna som vanligt :o).

Nu ska jag snart sova.....

födelsedagsbarnet

1 kommentar:

Edith sa...

Fy fasen vilken tur med plånkan. Tur det finns några vettiga människor kvar därute...
Kramis kramis
Hoppas det kändes ok på jobbet idag! Tänkte extra på er.