måndag 29 september 2008

Melvin sjuk, mamma trött...

Idag är jag hemma hos Melle som blivit förkyld och fått feber. Skrutt! Han fick kanske alldeles för mycket frisk luft och sol igår när vi hade höstmys i trädgården. Vi var ute hela dagen och plockade äpplen, klippte gräs (Melle hjälpte till trots att den är lite farlig). Jag fixade i ordning mina pelargoner inför vinterförvaringen. En himla mysig dag faktiskt. På kvällen fick Gustav sitt mys med fotboll i Lindsdal.

I lördags hjälpte vi Marie och Rickard med flytt. Gustav körde slut på sig helt och hållet i alla trappor. På kvällen var Anna och jag en sväng på Harrys, det var mysigt.

Om några timmar kommer Gustav hem.... mys.

Puss....

1 kommentar:

Edith sa...

Stackars min söta kusin. Jag skickar massor med kramar så du blir frisk snart.
När du blir frisk så ska vi leka...
Kram Edith