onsdag 20 augusti 2008

kakel i köket = fint

Idag är Peter här och sätter kakel. Har varit lite nervös för att det inte ska bli så fint som jag trott, med tanke på att det vore tråkigt att ångra sig när det var så hiskeligt dyrt. Men det blir verkligen jättebra, tur för mig det...

Melvin har ätit på dagis idag, jättegod fisk. Mamma fick också mat, pappa tittade på. Rättvist. Han har även varit där själv nästan hela tiden, 1 1/2 timme i alla fall. Det gick bra, de tycker att han är en trygg liten kille. Känns bra att det blir bra i början även om det säkert kommer lite bakslag framöver.

Igår åkte Gustav och Melvin till farmor och farfar. Först tog de en sväng till farmors dagis och kollade läget där. Jag passade på att klippa färdigt gräset sen åkte jag och plockade svamp. Räckte precis till en macka, smörstekta kantareller, mmmmmm....

Nu ska jag kolla läget i köket......

1 kommentar:

Edith sa...

Hur nyfiken som helst... Kommer ut och kollar snart! LÄngtar efter er! Kramisar