tisdag 4 mars 2014

Till Camilla

Har försökt kommentera två gånger på din blogg via telefonen. Det går inte vägen. Därför gör jag som gulliga lilla Selma och klistrar in den här.

Å så fint. Kan bara hålla med Selma. Skrev en lång kommentar till inlägget du skrev om att hur lätt det är att tappa sin person och bara bli en patient med en diagnos. Jag förstår precis vad du menar, och jag kan ibland se det på praktiken jag är på nu. MEN, det jag skrev i den kommentaren var att du och din person är starkare än alla sjukdomar i världen. Jag tror inte någon som mött dig under den här tiden, känd eller okänd, kan säga något annat. Du är och har hela tiden varit den Camilla som alltid har funnits bara kanske med lite mer livserfarenhet och beslutsamhet. Du är en fantastisk glädje och energispridare. Jag säger som Selma, du är min idol också. <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: