onsdag 2 januari 2013

Jullovsslut

Vad vi har haft det härligt och mysigt den här ledigheten. Så fantastiskt skönt. Senast jag hade så här lång julledighet var nog på gymnasiet, och det är ju ett tag sen. Så här skulle man ha det varje jul.
Vi avslutade ledigheten med en tripp till badhuset med Mia som sällskap, trevligt!

I morgon är det back to lite allvar igen, dagis för kidsen och skola för mig och Gustav. Tur veckan är kort, vi behöver en mjukstart.

Lite mål jag vill ha för nya året:

Fortsätta träna! Är så impad av oss att vi håller i den än.

Pyssla mer! Mår så herrans bra av det.

Göra mitt bästa för att inte vara så glömsk och förvirrad! Om inte för min skull så för min kära mans :-).

Kämpa lika mycket i skolan som hittills! Ska banne mig gå lika bra den här terminen.

Skratta! Har hört att man mår bra av det.

Nu ska jag kravla mig upp ur sängen utan att väcka mina små troll....

Tjo....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: