söndag 14 oktober 2012

Shoppat!

Har vi gjort idag.
Istället för Kosta förra lördagen blev det ju feber så trippen dit blev idag istället.
 
Vi köpte jeans, skärp, mössor, tröjor, skjorta och kjol.
 
Är så nöjd.
 
Tänk att ha fler par jeans än ett. Kunna lägga de enda för tillfället hela och användbara (i alla fall fram tills idag) jeansen på tvätt och känna att nej jag behöver inte tvätta dem just ikväll för jag har ett par andra att ta på mig imorgon.
Lycka, haha.....
 
 
 







Tenta var det igår.
Och ju längre tiden går och ju längre jag kommer ifrån den desto mer minskar mina poäng.
Känns det som.
 
Jag var hyfsat nöjd när jag gick därifrån för det kändes som om jag faktiskt kunde mer än vad jag trodde. Men eftersom tentan var uppdelad på fyra delar så kan det vara så att jag får göra om någon del, trots att det över lag gick bra.
 
Den jäkla mikrobiologin ställde till det. Och den var bara på futtiga 10 poäng (hela tentan 72 p)
När jag såg frågorna så insåg jag att jag hade pluggat på precis fel saker. Och vill det sig riktigt illa kan jag ju ha hälften fel och då får jag göra om den, buhhhh.
En tröst i det hela är att alla jag pratat med efteråt kände likadant.
Men jag får ju inte fler poäng för det.
 
Men, den är gjord. Och förhoppningsvis behöver jag inte göra om hela.
Men det återstår att se.
Återkommer med senare.
 
I morgon kör vi igång med cirkulationssystemet.
 
Nu ska jag kolla Luddes bls, och sen slänga mig på kudden.
Natti...


Inga kommentarer: