måndag 19 mars 2012

Att jag aldrig lär mig....


Varför skriver jag att det roligt att vi är friska när jag vet att vi bara blir sjuka då?
Inte vet jag, jag ska aldrig göra om det.

Riktig sjukt!



Igår var den här ungen så här pigg, idag har han feber, igen.

 

Melle med sitt nya coola Star Wars rymdskepp han  valt ut alldeles själv för pengar han fått från gammelmormor och Johan.
Så stolt!

Äntligen är komposten tömd. Nu är det bara att börja om på nytt.

Tänk att det här har varit våra gamla makaroner, köttbullar och allt annat man kan tänka sig som vi äter.
Nu är det bara fin och näringsrik jord som ska göra våra odlingar pigga och glada.
Märkligt!

Nu har jag tryckt i mig två stora lass, och jag menar stora lass med grädde och chokladpudding.
Och konstigt nog är jag inte proppmätt.
Det är något fel på mig.

Ha det fint!

Tror ni att det var nästa vecka som skulle bli så frisk, härlig och underbar?
Ja det var det nog...


Inga kommentarer: