torsdag 14 oktober 2010

Så trött!

Efter ett par skruttiga nätter med sjuka barn så känner jag mig totalt slut. Är så trött att jag knappt orkar vara vaken om dagarna. Vet att man inte ska önska sig framåt i tiden och det gör jag inte heller. Men jag kan säga så här: jag kan inte låta bli att längta efter tiden när Ludde inte tycker att:
  • klättra upp på toan
  • klättra upp på tvbordet
  • klättra upp på alla stolar
  • klättra upp i sängarna
  • komma fram till brasan när det brinner för fullt
  • ta alla fjärrkontroller och telefoner (får jag inte dem så bryter jag ihop på golvet i en hög)

är det roligaste som finns längre. Tänk vilken frid :o). Men Luddefis, du är ändå den goaste ungen som finns. Och det gör ingenting att du tröttar ut din gamla mamma. Puss!!

För att ge mig lite lugn och ro stack Gustav iväg till farmor och farfar med kidsen. Tack darling!!

Inga kommentarer: