fredag 29 oktober 2010

Härliga fredag

Har en himla mysig känsla i kroppen just nu. Vi har haft en sån jättemysig dag kidsen och jag. Förmiddagen spenderades på öppna förskolan tillsammans med syster och Noel, Lena och lilla Alvie (osäker på stavningen där) och Petra med Melles dagisfavorit Ellen och lilla Lilly. Mys och fullt ös var det, som vanligt :o). Gustav spenderade sin förmiddag i skolan tillsammans med sina 20åriga tjejpolare. Han har nog haft det mys han också ;o).

Eftermiddagen har ägnats åt städ medan killarna faktiskt har lekt riktigt bra. Beror kanske på att melle har tagit några pauser från lilla maro(dören) uppe vid datorn.

Nu sover dom och medan Gustav nattade Melle plockade jag undan maten. Luddestackarn fick natta sig själv med sin nappflaska :o). Nu blir det lite kaffe och sedan är frågan: Idol eller film (Har ni hört ryktet om Morgans) Hmmmm knepigt. Det är ju liksom inte riktigt fredag utan Idol men jag får väl erkänna att jag har tappat lite intresse för Idol... Jaja något mys blir det väl.

I morgon ska jag jobba. Skumt men faktiskt kul. Hoppas det går bra och att jag kan hjälpa våra återförsäljare med någon fråga i alla fall. Är ju inte helt uppdaterad i mobilvärlden.

Nu kaffe!

Hej hej.....

Inga kommentarer: