torsdag 9 september 2010

Projekt växthus: steg 2

Nu är jorden och gräset borta.
Gutt!





3 kommentarer:

Anonym sa...

vad fint det kommer bli vännen:-)!! Usch var alldeles för länge sen nu vi hördes...igen ;-) förresten jag kom på att du tog ju ett par kort på mig och Bea när jag red förbi dina föräldrar? Undrar om du har några kvar? Skulle bli superglad om du ville maila de eller lägga de på din blogg eftersom hon inte finns kvar längre :-( stora kramar till dig och familjen Jessica

Linda sa...

Hej bästa du!! Ja vad länge sen det var nu. Jag tänker på dig superofta och att jag ska höra av mig, och så bara går tiden.... som vanligt. Och de bilderna har jag också tänkt att du nog vill ha. De blev superfina. Du kan väl smsa mailadressen om du inte vill skriva den här :o). Vi måste träffas snart. Måste ju se ditt lilla underverk också :o).

Anonym sa...

Samma här och som sagt rätt som det är så har tiden gått jättefort, jag har nästan aldrig någon ström kvar i mobilen för jag glömmer ladda man har annat i tankarna nu och om dagarna när man har lilltjejen och leka och gosa med så du får min mail här det gör inget;-) jess_m@live.se
Ja det vore jätteroligt att ses jag kan ju nästan jämt? Ja hon är så go min lilla tjej:-)