lördag 21 augusti 2010

stora killen

Igår var första dagen på flera flera dagar som jag kände mig hyfsat pigg. Kanske för att jag faktiskt hade sovit på natten. Något jag inte gjort på ett bra tag känns det som. Och vilken skillnad. Och vilken skillnad för Ludde och Melle att inte ha en zombie till mamma.

När Ludde vaknat efter sin dagslur åkte kidsen och jag till mamma och pappa. Melle och pappa åkte en sväng med traktorn och pappa visade hur man skulle göra med spakar och annat när man kör ved. Melle kom in väldigt stolt och mallig. Ludde visade hur man gör när man försöker klättra på ALLTING. Han har förresten börjat gå sina första stapplande steg. Hittills har jag räknat till åtta steg, heja heja :o). Tänk att han snart är ett år. Overkligt.

Nä... det spelar ingen roll att jag inte har bloggat på väldigt länge, jag vet inte vad jag ska skriva om i alla fall...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: