lördag 21 augusti 2010

härlig dag

Idag har jag letat runt på stan efter lite födelsdagspresenter till den blivande ettåringen. Eftersom allt som man kan trycka på är kul (helst då förbjudna saker som telefoner, fjärrkontroller och bankdosor) fick det bli några leksaker av den sort som Gustav älskar mest i världen. Nämligen såna som låter och spelar och för ett allmänt liv :o). Men det är ju faktiskt inte han som fyller år....

Under tiden jag var på stan var grabbarna i Lindsdal och hälsade på. Melle skulle egentligen hängt med mig och köpt lördagsgodis på Tokige Ture men han bröt samman totalt eftersom han hellre ville följa med Gustav och Ludde till farmor och farfar.

Kvällen har varit riktigt mysig. Med god grillad oxfilé på altanen, familjebus på gräsmattan och innan kidsen somnade tog vi vår fina cykelrunda runt Nöbble.

Nu dricker jag en cider och äter lite godis och känner mig lycklig.

Hej hej.....

Inga kommentarer: