fredag 26 mars 2010

Jag älskar fredagar!

Idag har vi haft en riktigt bra dag! Den började tidigt för Ludde och mig, runt så där halv sex. Halv sju kom Gustav upp och löste av mig, gulle dig, och jag fick krypa ner i sängen igen. Trots att jag inte somnade om var det så himla gutt att bara få ligga där... mmmmm....

När Ludde skulle sova, vid niotiden, gick Gustav sin promenad med honom i vagnen och jag kunde då passa på att färga mitt nyklippta hår.

Dagens höjdpunkt var en sväng till McDonalds. Andra familjer kanske drar till fjällen eller någon annanstans. Vi åker till McD. Men är man aldrig där i vanliga fall så blir det ju lite fest i alla fall :o). Efter hamburgare och mjukglass med David och Edith så gick Gustav och David till Telenorbutiken för att fixa ny telefon till David. Melle, Edith och jag handlade på Maxi. Melle körde bilen och Edith åkte med. De var hur gulliga som helst.

Varje fredag har Gustav och Melle en tradition. Bad! Med zingo och sugrör. Den här gången tryckte vi ner oss hela familjen i vårt lilla lilla badkar. Mysigt!

Snart är det dags för, ja just det, tacos. Undra när vi ska tröttna på det? Kanske när Melvin och Ludvig drar iväg på sina moppar....



Trevlig helg.

Inga kommentarer: