torsdag 22 januari 2009

Melvinmys...

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Känns hur skönt som helst trots att jag tillbringat hela dagen, antingen i soffan under täcket eller i sängen. Känt mig helt totalt slut idag. Förhoppningsvis är jag strålande pigg i morgon!! Tjohooo...

Något av det bästa jag vet är när man mitt i natten hör små tassande steg och Melle vill krypa ner i sängen hos oss. Att höra honom smaska på sin välling och riktigt gosa in sig i värmen och tryggheten och sen höra honom andas tungt när han somnat är hur mysigt som helst. De få nätter som Melle sovit hela natten i sin säng är både Gustav och jag helt Mellesjuka när vi vaknar, haha.... Det känns som en viktig mysstund när hela dagarna är fyllda med jobb, dagis och jäkt.

I morgon är det fredag!
Gutt!
Ser fram emot helgen, det ska bli underbart darling.
Puss
Sov gott och dröm sött.... Det ska jag..

Inga kommentarer: