måndag 20 maj 2013

Tjo

Hej hej....
När jag om några år backar bakåt i bloggen för att kolla vad vi gjorde nu så kommer det vara väldigt tomt. Tråkigt! För det är väldigt kul att kunna gå tillbaka och se hur läget var eller vad vi gjort i trädgården. Jag kan väl sammanfatta senaste tiden med mycket nytt och stor trötthet :-).

Jag är inne på min sista av sex praktikveckor. De tre första var jag på sjukhuset och de resterande tre på Smedbys hemtjänst. Det har varit enormt lärorikt, spännande och roligt. Jag har träffat massor med trevliga människor, både personal och patienter. Det bästa utav allt är att jag är säker på att jag har valt rätt.

Jobbar för tillfället just nu och passar på att skriva ett litet inlägg på lunchen....

Ha det fint......





















Lite blandade bilder med Melles första fotbollsträning bl.a. :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: