torsdag 3 februari 2011

8 dagar...

...hann jag jobba innan vabben slog till. Luddefis har feber och hosta men är lika pigg som vanligt ändå. Efter en dag tillsammans med den lille mannen förstår jag varför jag är piggare när jag kommer hem från jobbet än jag varit efter en mammaledig dag, haha..... Det kanske beror på att på jobbet sitter alla snällt på sina stolar utan att få för sig att krypa upp på borden hela tiden. Och även om alla nu hade gjort det så kanske det inte hade varit mitt ansvar att plocka ner dem. Men jag måste nog ändå säga att hans sug efter bus och farligheter har minskat lite. Det är ändå ganska ok att leka med helt vanliga saker och det är inte heller hans högsta önskan (i alla fall inte jämt) att ta sönder saker eller riva ut allt som går att riva ut. Du är den bästa, tillsammans med din bror, lilla gulliga gubben. Puss på er.

Ha det bra!

Inga kommentarer: